B2B E-kaubandus

Aastaks 2025 toimub 80% B2B-müügisuhetest tarnijate ja ostjate vahel
digitaalsete kanalite kaudu.

ON TEIE VEEBILEHT E-KAUBANDUSEKS VALMIS?


B2B e-kaubanduse turg saavutab prognooside kohaselt 2027. aastaks väärtuse 20,9 triljonit USA dollarit




Alates tarneteatiste pakkumisest kuni kohalikes keeltes informatsiooni pakkumiseni on olemas mõned väga lihtsad viisid, kuidas oma veebilehte optimeerida, et jõuda kiiremini areneda. Kas teadsite, et 91% B2B-ostjatest vaatab enne kassasse jõudmist olemasolevaid tarnevõimalusi, kusjuures 46% loobub ostukorvist, kui leiab piiratud tarnevõimalused. Kasvuvõimalusi on nii palju - ja need on teie käsutuses.

Meie ülemaailmne kohalolek, head teadmised turust ning lihtsad, kiired ja paindlikud tarnevõimalused tähendavad, et oleme teiega igal sammul.

Võtke meie meeskonnaga ühendust juba täna, et arutada, kuidas me saame teie äri edasi viia.


E-KAUBANDUS MUUDAB B2B


B2B-maailm on läbi elamas intensiivsete muutuste perioodi. Aastaks 2025 toimub 80% B2B-müügisuhetest tarnijate ja ostjate vahel digitaalsete kanalite kaudu.

Laadige alla B2B e-kaubanduse juhend, et saada parimat informatsiooni veebikaubanduse kohta.

JAGA

Twitter

LinedIn



VÕTA ÜHENDUST NING VIIME TEIE E-POE TARNE JÄRGMISELE TASEMELE

Euroopa

  • Saada täna -> homme kohal
  • 60% eduga turuliidrid
  • Liidestuse olemasolul, tellimuse vormistamine sekunditega
  • 120 000 sertifitseeritud spetisalisti
  • Valikuliste teenustena saate lisada saadetisele kindlustuse ja lisatasu süsiniku jalajälje vähendamiseks

Ülejäänud maailm

  • Saada täna -> 48h pärast kohal
  • 220 riiki ja territooriumit
  • Tellimuse vormistamine sekunditega
  • Vii enda e-pood maailmatasemele
  • Valikuliste teenustena saate lisada saadetisele kindlustuse ja lisatasu süsiniku jalajälje vähendamiseks



MAAILMA B2B E-KAUBANDUSE TURU EESMÄRK OLI 2019. AASTAL 12,2 TRILJIONIT USA DOLLARIT - SEE ON ÜLE KUUE KORRA ROHKEM KUI B2C TURGUDEL.




KOLM PEAMIST TRENDI B2B E-KAUBANDUSES

  1. Vertikaalne turumudel
    B2B e-kaubanduses viitab vertikaalne turumudel spetsiifilisele turu struktuurile, kus ettevõtted tegutsevad kindlas valdkonnas või tööstusharus. Selles mudelis keskendub müüja näiteks konkreetsele nišile. Ülemaailmse B2B-turu suurus jätab piisavalt ruumi vertikaalsete turuplatside tekkimiseks.
  2. Mobiilne B2B e-kaubandus
    Mobiilne müük ja turundus muutub üha olulisemaks; nutitelefonide kasvav tähtsus B2B ostutsüklis on muutnud nii tarnijate kui ka turundajate jaoks hädavajalikuks kohaneda.
  3. Personaliseerimine
    Personaliseerimine suurendab kliendikogemust. Tarnijad kasutavad nüüd erinevatest kokkupuutepunktidest kogutud suurandmeid, et personaliseerida B2B ostukogemust. B2B e-kaubanduse isikupärastamine hõlmab veebipõhise ostukogemuse kohandamist üksikutele klientidele või konkreetsetele kliendirühmadele. See lähenemine läheb kaugemale üldistest tooteloenditest ja sisust.



EI OLE KINDEL, KUST ALUSTADA OMA B2B E-KAUBANDUSE TEEKONNA OPTIMEERIMIST?


Digitaliseerimise tõus muudab traditsioonilist B2B lähenemist ja ettevõtted õpivad B2C praktikatest sellel uuel vahetulemise ajastul. Tutvuge meie tippteadmistega globaalse B2B e-kaubanduse kohta ja õppige, kuidas e-kaubanduse parimad tavad võivad teie ettevõtet muuta.

JAGA

Twitter

LinedIn


KUIDAS E-KAUBANDUS ON MUUTUMAS B2B


Varajased võitjad B2B-ruumis on edukalt integreerinud tõestatud e-kaubanduse ostukogemused, et tagada nende edu välismaal. Laadige alla meie valge raamat, et saada põhjalikum arusaam sellest, kuidas oma äri nende tavadega vastavusse viia, et saavutada edu.

JAGA

Twitter

LinedIn