Kui tugevad on teie veebikaubandustegevused?

Kas teie ettevõte on valmis seisma silmitsi karmi konkurentsiga? Tänapäeva tarbijad on harjunud veebiostudega ja on nõudlikumad kui kunagi varem. Esitage endale järgmised küsimused, et välja selgitada, kui terve on teie veebisait, ja laadige alla meie tasuta e-raamat, mis aitab teie ettevõttel jõuda e-kaubanduse edu järgmisele tasemele.

E-poe tervisekontroll

Küsimustik
Kui te ei paku oma veebisaidil rahvusvahelise kaubanduse võimalusi, võib see kiiresti kasvav veebimüügi struktuur muuta teie ettevõtte arengusuunda. Jaemüüjad, kes on avanud oma pakkumised rahvusvahelistele ostjatele, on suurendanud oma müüki 10-15% ja see arv peaks veelgi kasvama.
Kuigi võib tunduda iseenesestmõistetav, et teie veebisait pakub rahvusvahelist ostmist ning kohaletoimetamist, ei tohiks te seda juhuse hooleks jätta. Kuidas? Soovitame paigutada oma kodulehele rahvusvahelist kaubandust kirjeldava bänneri, mis teeb olulise teabe selgelt nähtavaks. Andke oma klientidele kohe teada, et nad saavad teie tooteid ka välismaalt osta.
Kui teie veebisait ei kohandu ostja emakeelega, läheb müük tõlkes kaduma. Rohkem kui pooled ostjad (56%) peavad tõlgitud teavet olulisemaks kui hinda, kui nad otsustavad, milliselt veebilehelt osta.
Maksmise lihtsustamine on üks tõhusamaid viise, kuidas tagada, et kliendid teevad lõpliku ostuotsuse. Peaaegu kõik ostjad (98%) soovivad võimalust maksta oma valuutas. Konkreetsetel turgudel populaarsete maksevõimaluste vastuvõtmine võib olla väga oluline ja need võivad maailmas suuresti erineda. Näiteks 56% Hollandi veebiostlejatest kasutab iDeal'i. Teise näitena võib tuua, et Hiinas on üle 300 miljoni ostja maksekaardid registreeritud kiirsõnumirakenduses WeChat.
Kuigi rahvusvahelised saadetised võivad ületada suuri vahemaid, tahavad ostjad neid kohe - iga 10 dollarist, mis kulub rahvusvahelisele müügile, läheb 1 ekspresstellimusele. Miks on see teie jaoks kasulik? Jaemüüjad, kellel on lisatranspordi võimalused, kasvavad 60% kiiremini kui need, kellel on ainult standard tarne.
Kliendid tunnevad pidevalt muret hiljem tekkivate varjatud tasude või tasude pärast. Tollimaksud ja maksud võivad olla rahvusvaheliste ostjate jaoks halb üllatus, kui neid ei maksta eelnevalt. Kui pakute "Delivery and Duties Paid" (DDP), siis esitatakse tollimaksud ja maksud teile kui müüjale, säästes ostjat sellest lisatasust. DDP-d pakkuvad jaemüüjad kasvavad kaks korda kiiremini kui need, kes seda ei tee. DHLi 20 suurima e-kaubanduse kliendi hulgas kasutavad 15 DDP-d.
Inimesed soovivad tellimuse läbipaistvust ja võimalust üksikasju jooksvalt muuta. Kontaktide hoidmine tarneteatiste kaudu võimaldab teil pakkuda neid võimalusi. Ja see tasub ära. Esmakordse kohaletoimetamise määrad suurenevad rohkem kui 15%, kui on olemas kohaletoimetamise teated. DHLi nõudmisel toimuv kättetoimetamine hõlmab 90% kõigist e-kaubanduse saadetistest, kusjuures teateid edastatakse rohkem kui 45 keeles ning enam kui 150 riigis.
Kui kliendid näevad põhjalikku ja kasutajasõbralikku tagastussüsteemi, on nad julgemad ja rohkem valmis teie veebisaidil kulutama. Lihtne tagastamine on klientide seas väga populaarne - 92% ostab tulevikus tõenäoliselt samalt müüjalt, kes seda teenust pakub. DHL-i tagastamine on mugav: Kliendid saavad pakke valitud punktidesse tagastada või leppida kokku, et saadetised võetakse kätte valitud ajal, kodust või töölt.
Kontaktandmed

Palun täitke alljärgnev vorm, et saada oma isiklikud tulemused ja laadida alla meie informatiivne e-raamat "Valmista oma ettevõte ülemaailmseks e-kaubanduse edule".